15 januari 2016

Tromgeroffel....binnen 9 weken verkocht!

Kijk dat stylen en inrichten van te koop en te huur staande woningen vind ik hartstikke leuk om te doen. Maar het resultaat is natuurlijk het enige wat  telt voor mijn opdrachtgevers. Het was even rekenen, maar de resultaten over 2015 zijn bekend. De gemiddelde verkooptijd (of verhuurtijd) is 9 weken nadat ik aan de slag ben geweest in de woning. Sommige woningen stonden daarvoor al geruime tijd, meer dan een jaar, of nog langer, te koop. Bij andere woningen werd ik tegelijk ingeschakeld. Verkopers die zich ervan bewust zijn dat ze het gewoon in één keer goed willen aanpakken. Beide type opdrachtgevers even fijn. En de kick als ik het bericht krijg dat de woning verkocht is, tja, die blijft ook leuk.

Zou het me lukken deze resultaten voor 2016 te verbeteren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...